Buscar este blog

domingo, 3 de abril de 2011

Movistar, preocupación para todos


Me ha llegado este correo con un aviso en defensa de los clientes de Movistar, cierto o no es muy preocupante para los que cada mes recibimos una factura telefónica abultada y que no entendemos para nada, ojalá la empresa telefónica pueda ver este escrito y tomar las medidas pertinentes salvo error o desinformación de sus clientes.

No me parece correcto y he de decir que ya me ha pasado más de una vez que me sale un buzón de voz diciendo deje su mensaje de voz y la persona lo recibirá como un sms, me llega por escrito un sms con el mensaje que he dejado a la persona, a ver si somos más serios y nos dejamos de tonterías para que Movistar reciba más ingresos, corren tiempos muy difíciles económicamente y hay que reducir gastos.



Mensaje original:

PARA DESACTIVAR O "SERVIZO DE MENSAXES DE VOZ" DE MOVISTAR
Caríssima, caríssimo:


Envíoche isto por se tes "movistar" como compañía do telefono móvil. Non sei se sabes que, desde hai poucas semanas, cando chamas a un movistar (ou cando te chaman a ti se o tes) e non colles o teléfono, saeche unha voz indicando que deixes unha mensaxe de voz, que se converterá nunha mensaxe de texto para a persoa destinataria. Pois ben, esta mensaxe cóbranlla á persoa destinataria, establecemento de chamada incluído. Xa que logo, se es ti quen recibe a mensaxe, será ti quen pague a chamada. Todo isto sen contrato previo nin autorización ningunha por parte da clientela... otra estafa das grandes compañías de teléfono.

En fin, para desactivar o servizo, debes facer unha chamada ao número 22217  (neste caso completamente gratuíta) e, cando che contesten, diranche algo semellante a "se queres activar o servizo de chamadas perdidas, pulsa 1". Se pulsas 1, quedará configurado como antes (avisos de chamadas perdidas, gratuítos, e máis nada). Cando colgues, chegarache un SMS dicindo "O servizo de Aviso de Chamadas Perdidas foi activado. Grazas por utilizar este servizo". Deste xeito non terás que pagar custo adicional ningún.


Espero que che resulte de utilidade e que o reenvíes. Canta máis xente estea avisada, mellor.


Bicos, bicos

1 comentario:

  1. Me acabo de enterar precisamente porque lo soltó el camarero,otro abuso,un timo,un insulto,que les hará recaudar millones por la cara,y que se olvidan de publicitar en su propaganda televisiva,radio,prensa o folletos.Esta al caer que te envien las targetas de credito como hacian los bancos.Ojalá el movimiento que triunfará logre acabar con estas practicas,teniendo a politic@s comprometid@s.Un saludo compañera.!

    ResponderEliminar